Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Bestellen en betalen

    Bestellen

                                   

    Advies op maat

    Kom je er niet helemaal uit met het bestellen of heb je hulp nodig op het gebied van kleuren/soorten of andere vragen. Dan kun je altijd contact met ons opnemen! Wij voorzien je van alle informatie om zo de juiste keuze te kunnen maken en je niet eenmaal thuis voor verrassingen komt te staan.


    Je eigen tuinset samenstellen?

    Wij bieden vele mogelijkheden op het gebied van het samenstellen van jouw eigen tuinset. Zie je de gewenste set niet in het aanbod staan, neem dan gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

    Online een bestelling plaatsen

    Bestel jouw gewenste tuinset of tuinmeubelen eenvoudig en snel via de volgende stappen:

    • Stop de producten die je graag wil hebben in je winkelmand.
    • Klik op de winkelmand en controleer de inhoud.
    • Druk op de knop ‘Doorgaan naar afrekenen’ om de bestelling af te ronden.
    • Vul alle gevraagde gegevens in op de daarvoor bestemde vakken.
    • Kies de verzend- en betaalmethode.
    • Vink indien je de nieuwsbrief wil ontvangen en de bestelling definitief wil plaatsen beide vakjes aan. Als je liever geen nieuwsbrief wil ontvangen kun je het bovenste vakje leeg laten.


    Je ontvangt vervolgens een bestelbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. De bestelling wordt voorbereid voor verzending via PostNL of bezorging door onze eigen bezorgservice. Mocht je er niet uitkomen dan kun je altijd contact met ons opnemen via telefoon, chat, facebook of andere kanalen.


    *Bij bezorging via PostNL zul je van hen een track en trace code toegestuurd krijgen zodat je de zending kunt volgen en indien mogelijk aan kunt passen.
    *Bij bezorging via onze eigen bezorgservice wordt je minimaal twee dagen voor de levering van de bestelling gebeld door onze planning met duidelijkheid. We geven altijd een dag en tijdsblok van twee uur zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven en zodat wij niet voor een dichte deur staan.


    Voorkeuren van levering aangeven

    Daarbij kun je ook altijd aangeven wat je voorkeuren zijn qua levering bij de opmerkingen. Ben je enkele dagen in de week niet thuis? Geef het aan! Dan kunnen wij bekijken of we hier rekening mee kunnen houden. Mocht je er niet uitkomen dan kunnen wij dit ook telefonisch of per mail voor je verwerken. Mail of bel ons gerust.

    Bestellen in onze winkel te Enschede of onze shop-in-shops

    Liever het product eerst zien? Kom langs in onze Megastore te Enschede of in één van onze shop-in-shops. Hier staan de sets, waar in de beschrijving van het product beschreven staat dat ze ook te zien zijn in al onze shop-in-shops, voor je gepresenteerd om ze te bewonderen. In onze winkel te Enschede is altijd een medewerker aanwezig om je bestelling door te voeren. Wanneer je in een shop-in-shop bent zijn er helaas geen medewerkers vanuit ons bedrijf aanwezig. Zij kunnen je helaas niet verder helpen met een bestelling. Wanneer je graag wilt bestellen zal dit altijd online of per mail/telefoon moeten gebeuren. 

    Productvoorraad

    Per product staat er aangegeven wanneer een product op voorraad is of niet. Het grootste gedeelte van ons assortiment hebben we in grote getalen op voorraad staan in ons magazijn omdat we deze zelf laten produceren. Producten die vanuit een leverancier moeten komen kunnen soms wat langer op zich laten wachten, maar ook hierbij staat altijd aangegeven wat de levertijd is.


    Als een product bij ons op voorraad staat dan zal het snel uitgeleverd kunnen worden. Dit is echter niet het geval wanneer er wordt aangegeven dat het product pas weer vanaf een bepaalde datum geleverd kan worden. Indien er staat op voorraad maar in de regel eronder medio maart, dan is het artikel wel alvast te bestellen maar wordt het op de aangegeven periode weer verwacht in ons magazijn. Wellicht kan dit wat verwarring veroorzaken, maar we doen ons best om dit in de gaten te houden voor je en het zo duidelijk mogelijk weer te geven. Heb je toch onduidelijkheid over een product? Neem dan gerust even contact met ons op. 

    Zakelijk bestellen

    Wil je jouw horecagelegenheid of een ander doeleinde voorzien van meer dan 5 prachtige sets, dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij kijken graag met je mee naar de mogelijkheden!

    Bestelling wijzigen/annuleren

    Twijfel je over jouw bestelling? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en je bestelling, waar nodig, te wijzigen. Een bestelling kan daarbij altijd geannuleerd worden wanneer de bestelling nog niet geleverd is. Wil je echt graag annuleren? Neem dan z.s.m. contact met ons op zodat dit voor je geregeld kan worden. 

     

    Betalen

                                   

    Betalingsmogelijkheden

    Bestel je online? 

    Dan kun je direct eenvoudig betalen via iDeal, via CreditClick of Billink maar je kunt er ook voor kiezen om bij aflevering het bedrag per pin of contant aan de chauffeur te voldoen (wanneer het bij jou thuis wordt bezorgd door onze eigen bezorgservice. Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om gespreid te betalen via in3 ofSprayPay.

    Betalen via Billink

    Met Billink betaal je achteraf en alleen voor wat je wilt houden. Zo wordt online shoppen gemakkelijk en veilig.


    Stap 1:
     Je bestelt een product via de webshop zoals je gewend bent en kiest Billink als betaalmethode. 

    Stap 2: Jouw bestelling wordt geleverd. Je kunt rustig de tijd nemen om te bepalen of de producten bevallen. Ben je niet tevreden over een deel van je bestelling? Dan volg je de gewone retourprocedure. 

    Stap 3: Na een paar dagen ontvang je per e-mail de factuur. Het actuele bedrag kun je altijd terugvinden in de Billink app. Geen stress! Je hebt standaard 14 dagen de tijd om te betalen. Gaat er iets mis of is er vertraging in de levertijd en is de uiterste betaaldatum bijna voorbij? Neem dan contact met ons op, wij gaan bekijken hoe we dit voor je op kunnen lossen. 


    Wil je voor het eerst betalen via Billink? Let dan op!

    Heb je nog nooit eerder in een webshop betaald via Billink en zijn jouw gegevens nog niet bij hen bekend? Dan kun je als eerste order maar een aankoop plaatsen tot €250,-. Billink gaat erg voorzichtig om met hun klanten, kennen ze je nog niet? Dan willen ze je eerst leren kennen door dit limiet. Is dit allemaal goed verlopen? Dan kun je een volgende keer met een groter bedrag bestellen! 

    Wanneer je voor de eerste keer wilt betalen via Billink en je orderbedrag is hoger dan €250,- dan wordt je order automatisch geannuleerd. Je ontvangt dan echter wel een mail vanuit Billink dat je order is doorgekomen, dit kan verwarring veroorzaken! Je order wordt echter niet geleverd, er zal ook vanuit ons geen mail worden verzonden met daarin de informatie dat je betaald hebt. Wanneer je deze mail niet ontvangt, is helaas je aanvraag voor betalen via Billink mislukt. Meer informatie over Billink vind je hier! 


    In3 - betalen in 3 keer, met 0% rente

    Komt een grote uitgave niet goed uit maar wil je geen schulden? Kies dan voor in3. Dit is de enige gespreide betaalmethode zonder rente of lening en BKR registratie. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is €100,- en het maximale bestelbedrag is €3.000,-. 

    Hoe werkt het? 

    • Kies & check: Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.
    • 1e betaling & verzending: Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.
    • 2e & 3e betaling: Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen

    Let op! Helaas is de betaalmogelijkheid in3 niet mogelijk voor klanten vanuit België, wanneer je hier wel voor kiest als je uit België komt, dan zal helaas de order na bestellen worden geannuleerd omdat deze er dan niet goed door komt bij de betaalprofider.  

    Meer informatie over in3 vind je hier! 


    SprayPay – Gespreid betalen

    Gespreid betalen is mogelijk vanaf een aankoopbedrag van €250 tot €3500,-. Tijdens de aanvraag kan je kiezen in hoeveel termijnen je het aankoopbedrag wil terugbetalen. De keuze bestaat uit: 12, 18, 24 of 36 maanden. Het rentepercentage is afhankelijk van de looptijd maar dit varieert tussen de 11,9% en 14%.

    Om viaSprayPay te kunnen betalen moet je de volgende stappen doorlopen:

    • Inkomsten / lasten toets
    • Identificatie met behulp van IDIN
    • Overeenkomst digitaal accepteren
    • Ondertekening automatische incasso


    Dit gebeurt allemaal online, zorgvuldig en uiterst efficiënt. Direct krijg je te horen of gespreid betalen mogelijk is. Als de aanvraag volledig is afgerond en door SprayPay wordt goedgekeurd wordt het eerste termijnbedrag na 30 dagen afgeschreven.


    Let op! Helaas is de betaalmogelijkheid Spraypay niet mogelijk voor klanten vanuit België, wanneer je hier wel voor kiest als je uit België komt, dan zal helaas de order na bestellen worden geannuleerd omdat deze er dan niet goed door komt bij de betaalprofider.  

    Meer informatie over Spraypay vind je hier! 

    Betalen via CreditClick  

    In termijnen betalen met CreditClick


    CreditClick is een manier van betalen met krediet voor je online aankopen. Betaal niet langer direct het volledige bedrag, maar betaal in termijnen met een maandbedrag dat bij je past. Dit kan in termijnen tot 48 maanden. Ideaal als de grote aankoop nét even niet uitkomt. Het is te gebruiken in Nederland voor bedragen tussen €250,- en €1000,-.

    Hoe vraag ik een krediet bij CreditClick aan?

    • Kies ‘CreditClick’ uit het lijstje betaalopties bij het afrekenen in de webshop.
    • Log in als bestaande CreditClick-klant of registreer je als nieuwe klant.
    • Vul je contactgegevens, leefsituatie en financiële gegevens in.
    • Maak een foto met je smartphone van je geldige legitimatie.
    • Kies voor een ‘krediet op maat’ of ‘betalen in termijnen’.
    • De kredietverstrekker beoordeelt je aanvraag en geeft binnen enkele seconden goedkeuring.
    • Teken je kredietcontract digitaal en sluit af met het betalen van je aankoop.
    • Het hele proces, van kiezen voor CreditClick tot het bevestigen van je aankoop, duurt slechts een paar minuten.

    Wat voor informatie / documenten heb ik nodig voor een aanvraag?

    • Je Nederlandse ID document (paspoort / ID-kaart / rijbewijs)
    • Contactgegevens en informatie over je leefsituatie (inkomen, woonlasten en informatie over eventuele andere leningen)

    Zijn er kosten voor mij?

    Voor het gebruik van CreditClick betaal je een rentepercentage over het gebruikte krediet. Er zijn verder geen extra kosten aan verbonden. Dit rentepercentage is lager dan roodstand bij de bank en/of het gebruik van een Creditcard. 

    Meer informatie over Creditclick vind je hier.


    Betalen met een cadeaubon

    Een cadeaubon inleveren

    Een cadeaubon gekregen? Leuk! De cadeaubon kun je inleveren in onze winkel te Enschede, maar je kunt hem ook online verzilveren. Je hebt op je cadeaubon namelijk een persoonlijke code staan zodat hij ook online te besteden is. Deze code kun je invoeren onder het kopje 'kortingscode invoeren' tijdens het bestellen. De bon is geldig op ons gehele assortiment. 


    Cadeaubon bestellen?

    Op zoek naar een leuk en origineel cadeau dat bij iedereen met een balkon of tuin zou passen? Dan ben je bij ons aan het goede adres. Vanaf nu zijn ze namelijk bij ons verkrijgbaar, cadeaubonnen! Het mooie weer komt eraan, dus iedereen kan deze bon gebruiken. Wie verras jij met een cadeaubon? We pakken hem ook nog eens leuk voor je in!

    Omdat de cadeaubon te besteden is voor ons gehele assortiment, heeft de ontvanger van deze cadeaubon wel heel veel te kiezen! Ook is de bon online in te leveren door de code die uniek voor jou is. Gun jij iemand ook zo'n leuke cadeaubon? We zien je graag in onze winkel te Enschede waar je hem kunt kopen, of helpen je hiermee graag verder via de telefoon 053 851 1463 of mail! Ook kun je ons mailen over je wensen voor je cadeaubon. 

    Kortingscodes

    Mocht je een kortingscode hebben ontvangen en wil je die graag gebruiken? Bij het afronden van je bestelling kom je het vak vanzelf tegen waar je de kortingscode kunt invoeren. Kortingscodes zijn niet altijd geldig en hebben soms voorwaarden, lees dus goed de informatie die je hebt ontvangen bij de code. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact met ons op. Ook telefonisch kunnen wij een kortingscode verwerken bij een nog te plaatsen bestelling. 

    Betaling mislukt of geweigerd 

    Is je betaling mislukt? Geen paniek! We krijgen de bestelling alsnog binnen en helpen je graag verder met de betaling. We kunnen je bijvoorbeeld een betaallink sturen via onze betaalprovider of je kunt het bedrag aan ons overmaken via de factuur die je hebt ontvangen in de mail. We houden deze betaling in de gaten en wanneer we het bedrag binnen hebben kunnen we je bestelling uitleveren! Neem altijd even contact met ons op als je betaling niet is gelukt en je wilt je bestelling toch graag ontvangen. Heb je na een dag nog geen contact met ons opgenomen? Dan nemen wij even contact met jou op, wanneer we hier geen reactie op krijgen moeten we helaas de order annuleren.


    Betaling mislukt bij onze bezorgers 

    Is je betaling bij een van onze bezorgers mislukt of geweigerd? ls je betaling mislukt is bij bezorging, kun je het aankoopbedrag naar ons overmaken via de gegevens op de factuur die je hebt gekregen. Wij verwachten dat het bedrag binnen 7 dagen na levering over gemaakt is. Mochten wij een artikelen nog moeten naleveren omdat het nog niet op voorraad was ten tijde van aflevering, dan mag je de prijs van het artikel aftrekken van de totaalprijs en deze betalen bij ontvangst op latere datum. 


    Gespreid betalen aanvraag mislukt

    Is je aanvraag om gespreid te betalen mislukt? Neem dan contact op met de partij waar je de aanvraag hebt gedaan (in3 of SprayPay). Zij kunnen je meer vertellen over waarom de aanvraag is geweigerd of wat er precies is misgegaan. Wanneer een aanvraag mislukt is kunnen wij namelijk de bestelling helaas niet uitleveren. Toch nemen we altijd nog even contact met je op over de betaling van je bestelling en of dit wellicht nog op een andere manier zou kunnen. Toch liever contact opnemen met ons? Dat kan altijd via de mail of per telefoon.

    BTW

    Alle getoonde prijzen op onze webshop zijn incl. BTW. Voor zakelijke klanten kunnen wij op 0 tarief leveren als een geldig buitenlands BTW nummer wordt overlegd. Deze zal eerst gecontroleerd moeten worden, hierdoor kan er helaas een kleine vertraging in levering ontstaan. Neem hiervoor eerst contact met ons op.

    Hoe zit het bezorgproces bij ons in elkaar?

    Kleine producten: via de Post

    Kleine producten worden door PostNL of GLS bij je thuis bezorgd, wij verzenden op dinsdag en vrijdag, wanneer je de dag voor verzending nog voor 15:00uur besteld dan gaat het (wanneer op voorraad) op onze verzenddagen nog mee met verzending!

    Wanneer het pakket bij PostNL wordt verwerkt ontvang je vanuit PostNL een mailtje met hierin de Track en Trace code om je bestelling te volgen.

    Grote producten: Via onze eigen bezorgservice
    Je bestelling wordt door onze logistieke afdeling verzameld met orders bij jou uit de buurt, deze worden ingepland waarbij er rekening wordt gehouden met jouw voorkeur. Je wordt 2 dagen voor levering door ons gebeld wanneer we bij je langs komen met onze eigen bezorgservice.
    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking