Neem contact op
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Bezorgen en afhalen

    Bezorgen/verzenden

    De status van je bestelling

    Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een orderbevestiging van ons per mail. Wij bezorgen onze tuinmeubelen binnen Nederland met onze eigen bezorgservice en verzenden kleine pakketten met GLS of PostNL.

    Levering met onze eigen bezorg service

    Je ontvangt van ons na je bestelling een mail met meer informatie. Dit betreft een orderbevestiging. Je wordt daarna 2 dagen voor levering telefonisch benaderd om een afspraak in te plannen voor de levering van je bestelling. We stemmen samen met jou dan een tijdsblok van ongeveer twee uur af voor levering zodat je niet de gehele dag op je bestelling hoeft te wachten. Een voorkeur voor bezorging op een bepaalde dag kun je vooraf aangeven tijdens het bestellen. We proberen hier altijd zo goed mogelijk rekening mee te houden in de planning van onze bezorgingen. 

    Levering via een pakketdienst

    Je ontvangt een Track & Trace code van de GLS of PostNL pakketdienst zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten en onderweg is naar jou. Via deze code kun je de status van je bestelling volgen.

     

    Verzendkosten

    Bestellingen met een bestelwaarde boven de €50,- worden in Nederland en België (met uitzondering van de Waddeneilanden*) gratis bezorgd. Voor bestellingen onder de €50,- die met de post verzonden kunnen worden rekenen wij €5,95 aan verzendkosten en voor bestellingen die door onze eigen bezorgservice gebracht moeten worden en die tevens onder de €50,- zijn rekenen wij €25,- bezorgkosten.

    Verzending naar Nederland, België en Duitsland

    Accessoires en producten die klein van formaat zijn, worden via de post verzonden. De producten die met de pakketdienst mee kunnen, worden bij een bestelwaarde boven de €50,- gratis verzonden. Producten die onder deze 'kleine formaten' vallen zijn bijvoorbeeld:

    Stoelen die nog gemonteerd moeten worden (dit gaat per stuk, bij grotere aantallen worden de stoelen gewoon door onszelf bij je bezorgd).

    Levering in Duitsland

    Voor bestellingen vanuit Duitsland waarbij het bezorgadres verder dan 50 kilometer van onze Megastore in Enschede ligt, nemen wij telefonisch contact op om de bezorgkosten te bespreken. 

    *Levering op de waddeneilanden 

    Wij leveren onze producten op de waddeneilanden. Wij rekenen hiervoor echter speciale bezorgkosten. Om deze kosten te berekenen, ontvangen wij graag de exacte bezorglocatie en de producten die je wenst te bestellen. Je dient hiervoor contact met onze verkoopafdeling op te nemen.

    Levertijden 

    Bestelling bezorgen in Nederland

    Wij bezorgen binnen in de periode van April tot September binnen 10 werkdagen de bestelling bij je thuis. Je bestelling wordt in de periode van januari tot maart en september tot december binnen 10 werkdagen (wanneer het product op voorraad is of tenzij anders aangegeven) op de aangegeven gewenste locatie geleverd. Je bestelling wordt geleverd door onze eigen bezorgdienst of met GLS of PostNL. Dit is afhankelijk van de omvang van je bestelling. Wanneer het pakket wordt bezorgd door onze eigen bezorgservice, wordt je altijd minimaal twee dagen voor het bezorg en van je bestelling gebeld over wanneer we precies langskomen. We proberen hierbij altijd zoveel mogelijk rekening te houden met de door jou aangegeven dagen/tijden tijdens het bestellen. We spreken altijd even van te voren met je af of de bezorgtijden uit komen, zodat je bestelling nooit onverwacht bezorgd wordt.  

    Eigen bezorgservice

    Grotere producten zoalsLounge Dining sets,loungesets,tuinsets, tuintafels,meerdere tuinstoelen ofgrote parasols worden geleverd door onze eigen bezorgservice. Wij nemen contact met je op om een aflevermoment in te plannen. Dit proberen wij zo snel mogelijk na je gedane bestelling te doen!

    Je bestelling wordt binnen 10 werkdagen bij je thuis geleverd. Het is natuurlijk ook mogelijk om buiten deze 10 werkdagen te leveren wanneer je dit wenst. Wanneer je dit wenst, willen wij vragen dit bij als opmerking tijdens het bestelling aan te geven (dit kan bij de vraag wanneer het uitkomt om te leveren) of contact met ons op te nemen. 

    Bestellingen uit België en Duitsland 

    Bestellingen die gedaan worden vanuit België of Duitsland kunnen helaas een langere levertijd hebben dan 10 werkdagen (wanneer het product op voorraad is of tenzij anders aangegeven). Vanwege het combineren van grotere routes streven wij ernaar je bestelling binnen 10 werkdagen te bezorgen in het buitenland. Dit met een max. van 14 dagen in het hoofdseizoen. Verzendingen via de post duren gemiddeld ook iets langer dan binnen Nederland. Echter mag je hierbij wel verwachten dat het pakket binnen 10 werkdagen (wanneer op voorraad) bij je thuis wordt bezorgd.  

    GLS of PostNL pakketdienst

    Kleinere producten worden door de GLS of PostNL pakketdienst geleverd. In het hoogseizoen van april tot september verwerken wij twee maal per week de verzendingen mits de artikelen op voorraad zijn. Buiten het hoogseizoen om doen wij dit een maal per week mits het artikel op voorraad is. Je krijgt per e-mail een Track & Trace code toegestuurd. Met deze code kun je jouw bestelling/pakket volgen. Via deze code is te zien wanneer je bestelling bij je thuis geleverd wordt. Middels een tijdsindicatie weet je wanneer je op het bezorgadres aanwezig dient te zijn of als het pakket bij een PostNL of GLS-punt geleverd wordt. Indien je niet thuis bent, probeert de GLS of PostNL pakketdienst de bestelling af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor je achter en probeert hij het later nog een keer of brengt het de volgende dag naar een afhaalpunt waar je je bestelling dan op kunt halen.

    Heb je ervoor gekozen om je bestelling af te halen in onze winkel te Enschede of het magazijn in Hengelo? Wij houden je dan per mail op de hoogte over wanneer je bestelling klaar ligt. 

    Let op: tijdens feestdagen kan de levertijd tijdelijk langer zijn dan de gebruikelijke 2 tot 10 werkdagen.

    Bestellingen uit België en Duitsland 

    Bestellingen die gedaan worden vanuit België of Duitsland kunnen helaas een langere levertijd hebben dan 10 werkdagen. Dit vanwege het feit dat wij via PostNL en GLS onze bestellingen verzenden en zij een langere levertijd hebben in deze landen. Verzendingen via de post naar het buitenland duren namelijk gemiddeld iets langer dan binnen Nederland. 

    Bezorgafspraak wijzigen of annuleren

    Zodra de order planning bekend is wordt je gebeld voor het maken van de bezorgafspraak. Indien de telefoon niet beantwoord wordt spreken we je voicemail in. Vervolgens sturen we je een e-mail met daarin de dag van levering maar ook het tijdsbestek van twee uur, zodat je niet de hele dag op ons hoeft te wachten. Mocht het zo zijn dat de afspraak niet gelegen komt, vragen we je telefonisch contact op te nemen met ons zodat we de afspraak uit de planning kunnen halen. De bestelling komt vervolgens opnieuw bij de orderplanning terecht en wordt bij de volgende rit weer meegenomen. Afhankelijk van de drukte gaat hier een aantal dagen overheen voordat de nieuwe bezorgafspraak ingepland wordt.

     

     

    Afhalen

    Afhalen in Enschede

    Wil je toch graag een product komen ophalen in onze showroom te Enschede (Overijssel)? Kies dan tijdens het bestellen voor afhalen in de winkel of neem contact met ons op. In onze shop in shops kun je slechts artikelen bekijken, hier houden wij geen voorraad. Ophalen van producten kan dus altijd alleen in onze megastore in Enschede of in het magazijn in Hengelo (daarover hieronder meer. 


    Heb je ervoor gekozen om je bestelling af te halen in onze winkel te Enschede? Wij houden je dan per mail op de hoogte over wanneer je bestelling klaar ligt. Standaard liggen hier geen artikelen op voorraad. Heb je dus iets online gezien en wil je het ophalen in onze Megastore in Enschede? Neem dan contact met ons op per e-mail of telefoon. Vaak kun je het artikel dan binnen 24 uur afhalen bij onze Megastore in Enschede.

     

    Afhalen in Hengelo

    Al onze producten die online op voorraad staan liggen in ons magazijn in Hengelo. Dit magazijn is echter niet gedurende de gehele dag bemand. Wel is het mogelijk om op afspraak hier je tuinset of accessoire af te halen. Wil je een set afhalen die je online hebt gezien? Meldt dit op werkdagen en vaak is het de volgende dag al mogelijk! 


    In de weekenden is ons magazijn gesloten en is afhaal in Hengelo niet mogelijk.

    Hoe zit het bezorgproces bij ons in elkaar?

    Kleine producten: via de Post

    Kleine producten worden door PostNL of GLS bij je thuis bezorgd, wij verzenden op dinsdag en vrijdag, wanneer je de dag voor verzending nog voor 15:00uur besteld dan gaat het (wanneer op voorraad) op onze verzenddagen nog mee met verzending!

    Wanneer het pakket bij PostNL wordt verwerkt ontvang je vanuit PostNL een mailtje met hierin de Track en Trace code om je bestelling te volgen.

    Grote producten: Via onze eigen bezorgservice
    Je bestelling wordt door onze logistieke afdeling verzameld met orders bij jou uit de buurt, deze worden ingepland waarbij er rekening wordt gehouden met jouw voorkeur. Je wordt 2 dagen voor levering door ons gebeld wanneer we bij je langs komen met onze eigen bezorgservice.