Neem contact op
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Ontbrekende onderdelen

    Heb je een incompleet product ontvangen? Neem dan contact met ons op! De klantenservice kijkt graag voor je na of het ontbrekende onderdeel kan worden nagestuurd of biedt een andere passende oplossing. Dit kan gestuurd worden naar het volgende mailadres: [email protected]. We reageren hier zo snel mogelijk op en zorgen ervoor dat het extra onderdeel alsnog naar je verzonden wordt.

    Hoe zit het bezorgproces bij ons in elkaar?

    Kleine producten: via de Post

    Kleine producten worden door PostNL of GLS bij je thuis bezorgd, wij verzenden op dinsdag en vrijdag, wanneer je de dag voor verzending nog voor 15:00uur besteld dan gaat het (wanneer op voorraad) op onze verzenddagen nog mee met verzending!

    Wanneer het pakket bij PostNL wordt verwerkt ontvang je vanuit PostNL een mailtje met hierin de Track en Trace code om je bestelling te volgen.

    Grote producten: Via onze eigen bezorgservice
    Je bestelling wordt door onze logistieke afdeling verzameld met orders bij jou uit de buurt, deze worden ingepland waarbij er rekening wordt gehouden met jouw voorkeur. Je wordt 2 dagen voor levering door ons gebeld wanneer we bij je langs komen met onze eigen bezorgservice.