Eigen bezorg service
Gratis verzending boven de €500,-
Betalen bij aflevering
14 dagen niet goed geld terug
Klantenservice

 

Wij staan voor u klaar!

Heeft u vragen over uw bestelling of producten neem gerust contact met ons op via info@4seizoenentuinmeubelen.nl.
Wij zijn telefonisch te bereiken op 053 - 85 11 463. 

 

 

1 Verzending
1.1 Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een orderbevestiging van ons per mail. Wij versturen onze tuinmeubelen binnen Nederland met onze eigen bezorgservice en bezorgen kleine pakketen met PostNL.

 

Levering met onze eigen bezorg service

U ontvangt van ons na uw bestelling een mail. Dit betreft een order bevestiging. U wordt daarna binnen drie werkdagen telefonisch benaderd om een afspraak in te plannen voor de levering van uw bestelling. We stemmen samen met u dan een tijdsblok af voor levering zodat u niet de gehele dag op uw bestelling hoeft te wachten.

 

Levering via PostNL pakketdienst

U ontvangt een Track & Trace code van de PostNL pakketdienst zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten en onderweg is naar u. Via deze code kunt u de status van uw bestelling volgen.

 

1.2 Wat moet ik doen als ik schade of een foutieve levering heb?

Wij verzoeken u om na ontvangst van uw bestelling per mail, binnen 48 uur, melding te maken van eventuele schade of verkeerd geleverde producten. Waar mogelijk ontvangen we graag een foto en een duidelijke omschrijving van de schade of foute levering. Deze mag u sturen naar service@4seizoenentuinmeubelen.nl, wij zullen dan binnen 48 uur contact met u opnemen.

 

 

Retourneren


Bent u niet tevreden met het geleverde product en wilt u het retourneren of ruilen voor een ander product uit ons assortiment? Mail dan binnen 14 dagen na ontvangst van uw product naar service@4seizoenentuinmeubelen.nl om een afspraak te maken voor de omruiling of het retourneren van uw product.

Voor het retourneren van producten rekenen wij retourkosten, dit is slechts een kleine onkosten vergoeding voor ons. Vooraf kunnen wij u informeren over de kosten, meestal liggen deze op € 35,- per zending met onze eigen bezorgservice.

 

Pakketdienst pakket retourneren?

Heeft u een PostNL pakket van ons ontvangen? Dan kunt u deze per pakketdienst naar ons retourneren.

 

 

2 Retourneren
2.1 Niet tevreden met uw product?

Bent u niet tevreden met het geleverde product en wilt u het retourneren of ruilen voor een ander product uit ons assortiment? Mail dan binnen 14 dagen na ontvangst van uw product naar service@4seizoenentuinmeubelen.nl om een afspraak te maken voor de omruiling of het retourneren van uw product.

 

2.2 Wat zijn de retourkosten?

Voor het retourneren van producten rekenen wij retourkosten, dit is slechts een kleine onkosten vergoeding voor ons. Vooraf kunnen wij u informeren over de kosten, meestal liggen deze op € 35,- per zending met onze eigen bezorgservice.

 

Pakketdienst pakket retourneren?

Heeft u een PostNL pakket van ons ontvangen? Dan kunt u deze per pakketdienst naar ons retourneren.

 

 

3 Garantie
3.1 Hoe lang heb ik garantie op mijn artikelen?

Standaard zit op elke aankoop bij ons 2 jaar garantie, uitgezonderd zijn de producten die onder de outlet pagina staan of waarbij anders staat aangegeven. Schade door onbehoorlijk gebruik, natuur invloeden of verkeerde behandeling valt buiten de garantie.

3.2 Waar en hoe kan ik een klacht of garantieclaim indienen?

Heeft u een klacht stuur dan een mail naar service@4seizoenentuinmeubelen.nl.

Wilt u een garantieclaim indienen, stuur dan een mail met uw gegevens naar service@4seizoenentuinmeubelen.nl

 

Wij willen u vragen het volgende in uw mail te vermelden

- Naam, adres en woonplaats

- Datum aankoop

- Duidelijke omschrijving van de klacht


Tevens willen wij u vragen één of meerdere foto's van het product (defect) te maken en deze als bijlage mee wil sturen. De afdeling service van 4 Seizoenen Tuinmeubelen zal contact opnemen met de leverancier van het product. Wanneer wij meer informatie hebben omtrent de garantie, zullen wij contact met u opnemen (in ieder geval binnen 14 dagen). Indien het product onder de garantie valt, dient het altijd door de aankoper zelf te worden geretourneerd en/of omgeruild te worden, dit geldt ook voor producten die bezorgd zijn.

 

 

4 Montage
4.1 Kan ik mijn bestelling laten monteren?

Wij kunnen uw bestelling bij u thuis monteren, hiervoor brengen wij echter wel €75,- in rekening. 

Neem contact op
* Verplichte velden

Gratis verzending

binnen 3 dagen in huis!

Niet goed? Geld terug!

binnen 14 dagen

89% beveelt ons aan

5 sterren