Eigen bezorg service
Gratis verzending boven de €500,-
Betalen bij aflevering
14 dagen niet goed geld terug
Klantenservice


Wij staan voor u klaar!

Heeft u vragen over uw bestelling of producten neem gerust contact met ons op via info@4seizoenentuinmeubelen.nl.
Wij zijn telefonisch te bereiken op 053 - 85 11 463. 

 

1 Betaling
1.1 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bestelling via de webwinkel - Levering aan huis

 

Per pin of contant bij levering.

Vooraf via de beschikbare betaalmogelijkheden.

1.2 Kortingscodes
Wij maken soms gebruik van kortingscodes, bijvoorbeeld de kortingscode bij de Dublin lounge-dining serie. Bij deze producten is precies aangegeven wanneer u in aanmerking komt voor deze kortingscode. Deze code kunt u invullen bij het bestellen van uw Dublin lounge-diningset bestelling. Wanneer u een kortingscode ontvangt, kunt u deze altijd invullen bij het bestellen van uw bestelling. Verder hebben alle aangeboden producten een standaard prijs waardoor u nooit teveel betaalt. Wanneer hier een korting voor geldt, staat dit aangegeven bij het product.
1.3 Betaling mislukt bij bezorging of in de webwinkel?
Is uw betaling via de webwinkel of bij u thuis mislukt of geweigerd? Als uw betaling mislukt is bij bezorging, kunt u het aankoopbedrag naar ons overmaken via de gegevens op de factuur die u heeft gekregen. Wanneer uw betaling mislukt in de webwinkel, gaan wij ervan uit dat u betaald bij de aflevering van uw bestelling. Wanneer dit voor u geen optie is, neem dan gelieve contact met ons op.
1.4 BTW
Alle getoonde prijzen op onze webshop zijn incl. BTW.
2 Verzending
2.1 Verzendkosten
Levering in Nederland, België en Duitsland

Bestellingen met een bestelwaarde boven de €500,- worden in Nederland (met uitzondering van de Waddeneilanden*) gratis bezorgd. Bij bestellingen onder de €500,- brengen wij bezorgkosten in rekening, namelijk €25,-. 

 
Levering in België en Duitsland

Voor bestellingen uit België en Duitsland brengen wij bij alle bestelwaardes bezorgkosten van €25,- in rekening.  

 

Levering op de waddeneilanden 

Wij leveren onze producten op de waddeneilanden. Wij rekenen hiervoor echter speciale bezorgkosten. Om deze kosten te berekenen, ontvangen wij graag de exacte bezorglocatie en de producten die u wenst te bestellen. U dient hiervoor contact met onze verkoopafdeling op te nemen.

2.2 Levertijden
Bestelling bezorgen Uw bestelling wordt binnen 5 werkdagen op gewenste locatie geleverd. Uw bestelling wordt geleverd door onze eigen bezorgdienst of met PostNL. Dit is afhankelijk van de omvang van uw bestelling. Eigen bezorgservice: Grotere producten zoals loungesets, tuinsets, tuintafels of parasols worden geleverd door onze eigen bezorgservice. Wij nemen contact met u op om een aflevermoment in te plannen. Dit zal meestal 1 of 2 dagen voor het bezorgen van uw bestelling zijn. Uw bestelling wordt binnen 5 werkdagen geleverd. Het is natuurlijk ook mogelijk om buiten deze 5 werkdagen te leveren wanneer u dit wenst. PostNL pakketdienst: Kleinere producten worden door PostNL pakketdienst geleverd. U krijgt per e-mail een Track & Trace opgestuurd. Met deze code kunt u uw bestelling volgen. Via deze code is te zien wanneer uw bestelling geleverd wordt. Middels een tijdsindicatie weet u wanneer u op het bezorgadres aanwezig dient te zijn. Als u niet thuis bent, probeert PostNL pakketdienst de bestelling af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor u achter en probeert hij het later nog een keer.
2.3 Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een orderbevestiging van ons per mail. Wij versturen onze tuinmeubelen binnen Nederland met onze eigen bezorgservice en bezorgen kleine pakketen met PostNL.

 

Levering met onze eigen bezorg service

U ontvangt van ons na uw bestelling een mail. Dit betreft een order bevestiging. U wordt daarna 1 of 2 dagen voor levering telefonisch benaderd om een afspraak in te plannen voor de levering van uw bestelling. We stemmen samen met u dan een tijdsblok af voor levering zodat u niet de gehele dag op uw bestelling hoeft te wachten.

 

Levering via PostNL pakketdienst

U ontvangt een Track & Trace code van de PostNL pakketdienst zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten en onderweg is naar u. Via deze code kunt u de status van uw bestelling volgen.

 

2.4 Bezorgopties
Wij leveren uw bestelling altijd bij u thuis af. Wilt u toch graag een product komen ophalen in onze showroom te Enschede? Neem dan contact met ons op.
3 Retourneren
3.1 Bestelling retourneren?

U kunt producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. We verwachten dat u de producten compleet en redelijkerwijs in originele verpakking aan ons retourneert. Bij zichtbare gebruikerssporen of ontbrekende delen zullen producten worden nagekeken door ons en zal het retourproces anders verlopen. Neem contact met onze klantenservice om uw retour aan te vragen.

Wij versturen en retourneren onze tuinmeubelen met PostNL en onze eigen ophaalservice. Dit is afhankelijk van de grootte van uw retourzending. U wordt hierover door ons ingelicht.

 

Retournering via onze ophaalservice:

Naar aanleiding van het contact met onze klantenservice, neemt een collega z.s.m. contact met u op. Samen plant u in wanneer de retourzending bij u wordt opgehaald.

Voor het retourneren van producten via onze ophaalservice rekenen wij retourkosten, dit is slechts een kleine onkosten vergoeding voor ons. Vooraf kunnen wij u informeren over de kosten, meestal liggen deze op € 35,- per bestelling die wij komen ophalen met onze eigen bezorgservice.

 

Pakketdienst pakket retourneren?

Heeft u een PostNL pakket van ons ontvangen? Dan kunt u deze per pakketdienst naar ons retourneren. Dat kan op de volgende manier:

  • U neemt via de mail contact met ons op. Daarna ontvangt u van onze klantenservice een retourlabel. Print dit retourlabel uit.
  • Plak het retourlabel, op de retourzending. De kosten hiervan zijn voor eigen rekening, maar kunnen wij door het retourlabel zo laag mogelijk voor u houden.
  • Breng het pakket naar een PostNL pakketpunt. 

 

Retourneren in de showroom

U kunt ten alle tijden producten in onze showroom te Enschede retourneren. 

3.2 Uw product beschadigd of incompleet geleverd?

Heeft u een beschadigd product ontvangen? 

Een beschadigd product ontvangen? Wij lossen dit graag op. In overleg leggen wij een juiste oplossing voor. Een beschadigd geleverd product kan binnen 5 werkdagen worden omgeruild. Om u zo snel mogelijk te helpen, vragen wij u het volgende: 

  • Maak een foto waarop de beschadiging(en) te zien zijn en een afbeelding van het gehele product.
  • Vermeld uw ordernummer en eigen gegevens;
  • Neem contact op met ons per e-mail en stuur uw foto's en gegevens op;
  • Wij reageren op uw bericht met een juiste oplossing.

 

Is uw bestelling incompleet geleverd? 

Heeft u niet alles ontvangen wat u besteld had? Neem dan contact met ons op. Het kan namelijk zijn dat de bezorger een product is vergeten uit te laden, het product niet goed is ingeladen of het op een andere locatie is bezorgd. Wij kijken na waar het ontbrekende product is gebleven, zodat uw bestelling alsnog compleet wordt aangeleverd.

4 Montage
4.1 Kan ik mijn bestelling laten monteren?

Sommige producten worden ongemonteerd bij u thuis geleverd. Wij monteren deze producten in eerste instantie niet. Wij kunnen uw bestelling bij u thuis wel monteren, hiervoor brengen wij echter wel €75,- in rekening. 

5 Garantie
5.1 Hoe lang heb ik garantie op mijn artikelen?

Standaard zit op elke aankoop bij ons 2 jaar garantie, uitgezonderd zijn de producten die onder de outlet pagina staan of waarbij anders staat aangegeven. Schade door onbehoorlijk gebruik, natuur invloeden of verkeerde behandeling valt buiten de garantie.

5.2 Waar en hoe kan ik een klacht of garantieclaim indienen?

Heeft u een klacht stuur dan een mail naar service@4seizoenentuinmeubelen.nl.

Wilt u een garantieclaim indienen, stuur dan een mail met uw gegevens naar service@4seizoenentuinmeubelen.nl

 

Wij willen u vragen het volgende in uw mail te vermelden

- Naam, adres en woonplaats

- Datum aankoop

- Duidelijke omschrijving van de klacht


Tevens willen wij u vragen één of meerdere foto's van het product (defect) te maken en deze als bijlage mee wil sturen. De afdeling service van 4 Seizoenen Tuinmeubelen zal contact opnemen met de leverancier van het product. Wanneer wij meer informatie hebben omtrent de garantie, zullen wij contact met u opnemen (in ieder geval binnen 14 dagen). Indien het product onder de garantie valt, dient het altijd door de aankoper zelf te worden geretourneerd en/of omgeruild te worden, dit geldt ook voor producten die bezorgd zijn.

 

 

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

94% beveelt ons aan!

4,7 sterren

Gratis verzending

vanaf €500,- en kleine producten vanaf €50,-

Niet goed? Geld terug!

binnen 14 dagen

Snel geleverd

binnen 2-5 werkdagen