Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Reparatie van je tuinmeubelen

    Door het gebruik van tuinmeubelen zullen bepaalde onderdelen slijten of bestaat er kans op defecten. Sommige onderdelen zijn te vervangen waardoor het meubelstuk of de parasol weer functioneel is, wij denken hier graag in mee! Voor al onze eigen lijn producten hebben wij de meeste onderdelen op voorraad of kunnen wij deze op aanvraag bestellen. Maar deze onderdelen kunnen ook passen in tuinmeubelen die niet van ons afkomstig zijn ook hiermee helpen wij u graag!

    Vaak zijn de onderdelen eenvoudig te vervangen of te wisselen, te denken valt aan een stoeldop, gasveer of vulling voor een kussen. Bij gecompliceerde reparaties kun je altijd vragen of wij mee kunnen denken of helpen. Stuur een duidelijke foto van het meubelstuk of de parasol en een volledige omschrijving van de reparatie die moet worden uitgevoerd en wij denken graag met je mee! 
    Dit mag gemaild worden naar [email protected], wij streven ernaar om op werkdagen binnen 48 uur hierop te reageren

    Hoe zit het bezorgproces bij ons in elkaar?

    Kleine producten: via de Post

    Kleine producten worden door PostNL of GLS bij je thuis bezorgd, wij verzenden op dinsdag en vrijdag, wanneer je de dag voor verzending nog voor 15:00uur besteld dan gaat het (wanneer op voorraad) op onze verzenddagen nog mee met verzending!

    Wanneer het pakket bij PostNL wordt verwerkt ontvang je vanuit PostNL een mailtje met hierin de Track en Trace code om je bestelling te volgen.

    Grote producten: Via onze eigen bezorgservice
    Je bestelling wordt door onze logistieke afdeling verzameld met orders bij jou uit de buurt, deze worden ingepland waarbij er rekening wordt gehouden met jouw voorkeur. Je wordt 2 dagen voor levering door ons gebeld wanneer we bij je langs komen met onze eigen bezorgservice.
    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking