Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Hoe kan ik onderdelen voor mijn tuinmeubelen bestellen?

    Sommige onderdelen zijn te vervangen waardoor het meubelstuk weer functioneel is, wij denken hier graag in mee! Voor al onze eigen lijn producten hebben wij de meeste onderdelen op voorraad of kunnen wij deze op aanvraag bestellen. Wij ontvangen graag een duidelijke foto en omschrijving van het voorwerp dat je nodig hebt. Dit kan gestuurd worden naar het volgende mailadres: [email protected]. We reageren hier z.s.m. op en zorgen ervoor dat het extra onderdeel alsnog naar je verzonden wordt. 

    Sommige onderdelen vallen onder de garantie, andere onderdelen dient je zelf te betalen omdat deze door bijvoorbeeld slijtage kapot zijn gegaan of de garantie is verlopen. Is het je niet helemaal duidelijk of het nog binnen de garantie valt of niet? Kijk dan even bij de klantenservice onder het gedeelte 'Garantie'. Of neem contact met ons op of via de mail met informatie over je eerdere bestelling. Wij kunnen je altijd informeren over de garantietermijnen en of het onderdeel onder de garantie valt of niet.

     

    Hoe zit het bezorgproces bij ons in elkaar?

    Kleine producten: via de Post

    Kleine producten worden door PostNL of GLS bij je thuis bezorgd, wij verzenden op dinsdag en vrijdag, wanneer je de dag voor verzending nog voor 15:00uur besteld dan gaat het (wanneer op voorraad) op onze verzenddagen nog mee met verzending!

    Wanneer het pakket bij PostNL wordt verwerkt ontvang je vanuit PostNL een mailtje met hierin de Track en Trace code om je bestelling te volgen.

    Grote producten: Via onze eigen bezorgservice
    Je bestelling wordt door onze logistieke afdeling verzameld met orders bij jou uit de buurt, deze worden ingepland waarbij er rekening wordt gehouden met jouw voorkeur. Je wordt 2 dagen voor levering door ons gebeld wanneer we bij je langs komen met onze eigen bezorgservice.
    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking