Neem contact op
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Wij helpen je graag verder!

    Kom je er niet helemaal uit of heb je ergens vragen over?

    Neem contact met ons op

    Klachten

     

    Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via [email protected] of een van onze contactformulieren. Wij zullen je dan binnen 48 uur een reactie geven.

     

    Vermeld in je mail altijd het volgende: 

    1. Om welke order het gaat, vermeld altijd je ordernummer en de naam waarop de bestelling geplaatst is. 

    2. Je klacht zo precies mogelijk omschreven. 

    3. Wanneer het gaat om een product met schade o.i.d. stuur dan ook altijd enkele duidelijke foto's mee van de schade zodat wij precies kunnen zien waar de klacht om gaat. 

     

    Naar aanleiding van je mail proberen we je zo spoedig mogelijk verder te helpen met de klacht.

     

     

    inspiratie van onze klanten

    Neem een kijkje bij onze klanten in de tuin en doe inspiratie op! Deel jouw foto's met #4seizoenentuinmeubelen op Instagram om anderen ook te inspireren.
    experience-1experience-2experience-3experience-4experience-5
    Hoe zit het bezorgproces bij ons in elkaar?

    Kleine producten: via de Post

    Kleine producten worden door PostNL of GLS bij je thuis bezorgd, wij verzenden op dinsdag en vrijdag, wanneer je de dag voor verzending nog voor 15:00uur besteld dan gaat het (wanneer op voorraad) op onze verzenddagen nog mee met verzending!

    Wanneer het pakket bij PostNL wordt verwerkt ontvang je vanuit PostNL een mailtje met hierin de Track en Trace code om je bestelling te volgen.

    Grote producten: Via onze eigen bezorgservice
    Je bestelling wordt door onze logistieke afdeling verzameld met orders bij jou uit de buurt, deze worden ingepland waarbij er rekening wordt gehouden met jouw voorkeur. Je wordt 2 dagen voor levering door ons gebeld wanneer we bij je langs komen met onze eigen bezorgservice.