Neem contact op
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Wij helpen je graag verder!

    Kom je er niet helemaal uit of heb je ergens vragen over?

    Neem contact met ons op

    Bestelling volgen

     

    Al onze grote tuinsets worden door onze eigen bezorgservice bij jou thuisgebracht, dit biedt als grote voordeel dat wij flexibel zijn in tijdstippen en mogelijkheden. Heb je speciale wensen, neem dan gerust contact met ons op. Na jouw online bestelling nemen wij ongeveer 2 dagen voor uitlevering contact met je op om een afspraak met je te maken voor de levering van jouw bestelling.

    Indien je bestelling een postpakket is dan zullen wij dit per PostNL of GLS naar je toesturen, deze bezorging is door middel van een Track en Trace code te volgen. Zodra het pakket is aangeboden bij PostNL of GLS ontvang je vanuit hen de track en trace code.

    inspiratie van onze klanten

    Neem een kijkje bij onze klanten in de tuin en doe inspiratie op! Deel jouw foto's met #4seizoenentuinmeubelen op Instagram om anderen ook te inspireren.
    experience-1experience-2experience-3experience-4experience-5
    Hoe zit het bezorgproces bij ons in elkaar?

    Kleine producten: via de Post

    Kleine producten worden door PostNL of GLS bij je thuis bezorgd, wij verzenden op dinsdag en vrijdag, wanneer je de dag voor verzending nog voor 15:00uur besteld dan gaat het (wanneer op voorraad) op onze verzenddagen nog mee met verzending!

    Wanneer het pakket bij PostNL wordt verwerkt ontvang je vanuit PostNL een mailtje met hierin de Track en Trace code om je bestelling te volgen.

    Grote producten: Via onze eigen bezorgservice
    Je bestelling wordt door onze logistieke afdeling verzameld met orders bij jou uit de buurt, deze worden ingepland waarbij er rekening wordt gehouden met jouw voorkeur. Je wordt 2 dagen voor levering door ons gebeld wanneer we bij je langs komen met onze eigen bezorgservice.