Neem contact op
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Wij helpen je graag verder!

    Kom je er niet helemaal uit of heb je ergens vragen over?

    Neem contact met ons op

    Betaling mislukt

    Is je betaling mislukt? Geen paniek! We krijgen de bestelling alsnog binnen en helpen je graag verder met de betaling. We kunnen je bijvoorbeeld een betaallink sturen via onze betaalprofider of je kunt het bedrag aan ons overmaken via de factuur die je hebt ontvangen in de mail. We houden deze betaling in de gaten en wanneer we het bedrag binnen hebben kunnen we je bestelling uit leveren! Neem altijd even contact met ons op als je betaling niet is gelukt en je wilt je bestelling toch graag ontvangen. Heb je na een dag nog geen contact met ons opgenomen? Dan nemen wij even contact met jou op, wanneer we hier geen reactie op krijgen moeten we helaas de order annuleren. 

     

    Betaling mislukt bij onze bezorgers 


    Is je betaling bij een van onze bezorgers mislukt of geweigerd? ls je betaling mislukt is bij bezorging, kun je het aankoopbedrag naar ons overmaken via de gegevens op de factuur die je hebt gekregen.

     

    Gespreid betalen aanvraag mislukt


    Is je aanvraag om gespreid te betalen mislukt? Neem dan contact op met de partij waar je de aanvraag hebt gedaan (in3 of SprayPay). Zij kunnen je meer vertellen over waarom de aanvraag is geweigerd of wat er precies is misgegaan. Wanneer een aanvraag mislukt is kunnen wij namelijk de bestelling helaas niet uitleveren. Toch nemen we altijd nog even contact met je op over de betaling van je bestelling en of dit wellicht nog op een andere manier zou kunnen. Toch liever contact opnemen met ons? Dat kan altijd via de mail of per telefoon. 

     

    inspiratie van onze klanten

    Neem een kijkje bij onze klanten in de tuin en doe inspiratie op! Deel jouw foto's met #4seizoenentuinmeubelen op Instagram om anderen ook te inspireren.
    experience-1experience-2experience-3experience-4experience-5
    Hoe zit het bezorgproces bij ons in elkaar?

    Kleine producten: via de Post

    Kleine producten worden door PostNL of GLS bij je thuis bezorgd, wij verzenden op dinsdag en vrijdag, wanneer je de dag voor verzending nog voor 15:00uur besteld dan gaat het (wanneer op voorraad) op onze verzenddagen nog mee met verzending!

    Wanneer het pakket bij PostNL wordt verwerkt ontvang je vanuit PostNL een mailtje met hierin de Track en Trace code om je bestelling te volgen.

    Grote producten: Via onze eigen bezorgservice
    Je bestelling wordt door onze logistieke afdeling verzameld met orders bij jou uit de buurt, deze worden ingepland waarbij er rekening wordt gehouden met jouw voorkeur. Je wordt 2 dagen voor levering door ons gebeld wanneer we bij je langs komen met onze eigen bezorgservice.