Betaling mislukt - 4 Seizoenen Tuinmeubelen
Voor meer informatie over onze maatregelen i.v.m. het coronavirus, klik hier
Eigen bezorg service
Gratis verzending boven de €500,-
Betalen op vele mogelijkheden
14 dagen niet goed, geld terug

Betaling mislukt

 

Betaling mislukt bij onze bezorgers 


Is je betaling bij een van onze bezorgers mislukt of geweigerd? Geen paniek! Als je betaling mislukt is bij bezorging, kun je het aankoopbedrag naar ons overmaken via de gegevens op de factuur die je hebt gekregen.

 

Betaling mislukt in onze webwinkel


Wanneer je betaling mislukt in de webwinkel, ook geen paniek! We gaan ervan uit dat je betaald bij onze bezorgers bij de aflevering van je bestelling. Wanneer dit voor jou geen optie is, neem dan gelieve contact met ons op. Wordt het pakket via PostNL of GLS verstuurd? Dan nemen wij even contact met jou op. 

 

Gespreid betalen aanvraag mislukt


Is je aanvraag om gespreid te betalen mislukt? Neem dan contact op met de partij waar je de aanvraag hebt gedaan (in3 of SprayPay). Zij kunnen je meer vertellen over waarom de aanvraag is geweigerd of wat er precies is misgegaan. Wanneer een aanvraag mislukt is kunnen wij namelijk de bestelling helaas niet uitleveren. Toch nemen we altijd nog even contact met je op over de betaling van je bestelling en of dit wellicht nog op een andere manier zou kunnen. Toch liever contact opnemen met ons? Dat kan altijd via de mail of per telefoon. 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
94% beveelt ons aan Een score van 4,7/5 sterren
Gratis verzending Vanaf €500,- | Kleine producten vanaf €50,-
Zorgeloos betalen Betaal bij aflevering, via iDEAL of gespreid!
Levering Binnen 2-10 werkdagen

 

 

is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Niet op voorraad

Het gewenste aantal voor “” is niet beschikbaar.