Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Ontvang €250,- retour op jouw aankoop

    Wij druk bezig om onze service nog beter te maken en daarom zijn wij erg benieuwd hoe je de aankoop op onze website hebt ervaren. Wij zouden het fijn vinden als je de tijd wilt nemen om jouw ervaring te beoordelen. Met het achterlaten van een recensie maak je ook nog eens kans op €250,- retour op jouw aankoop! Het kost slechts twee minuten van je tijd en wij zijn hiermee erg geholpen. 

    Klik hier om ons te beoordelen op Google

    Of beoordeel jouw aangekochte product op onze website

    Dit is mogelijk door jouw aangekochte product op de website op te zoeken en bij de productinformatie onderaan de pagina te klikken op 'uw review toevoegen'.

     

    aankoopbedrag

    Hoe zit het bezorgproces bij ons in elkaar?

    Kleine producten: via de Post

    Kleine producten worden door PostNL of GLS bij je thuis bezorgd, wij verzenden op dinsdag en vrijdag, wanneer je de dag voor verzending nog voor 15:00uur besteld dan gaat het (wanneer op voorraad) op onze verzenddagen nog mee met verzending!

    Wanneer het pakket bij PostNL wordt verwerkt ontvang je vanuit PostNL een mailtje met hierin de Track en Trace code om je bestelling te volgen.

    Grote producten: Via onze eigen bezorgservice
    Je bestelling wordt door onze logistieke afdeling verzameld met orders bij jou uit de buurt, deze worden ingepland waarbij er rekening wordt gehouden met jouw voorkeur. Je wordt 2 dagen voor levering door ons gebeld wanneer we bij je langs komen met onze eigen bezorgservice.
    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking